2 Şubat 2015 Pazartesi

Vichy Idealia Normal ve Karma Ciltler için Nemlendirici Bakim Kremi

Merhaba :)
Bugün Vichy İdealia Nemlendirici krem hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Benim yağlı bir cildim var çok yoğun yapılı ve ağır ürünleri cildim kaldıramıyor, kusuyor hemen. Dolayısıyla nemlendirici,fondöten,kapatıcı konusunda çok seçici davranmak zorundayım.
Bu ürün birkaç Vichy ürünüyle birlikte kofre olarak satılıyordu bendeki 15 ml deneme boyu. Ancak ben çok sık kullanmadığım için bana uzun süre yetecek gibi gözüküyor.

Çok sık kullanmama sebebim benim kozmetik ürünlerine alerjim olması. İçeriği istediği kadar temiz olsun hatta dermokozmetik ürünlerden olsun durulanmayan bir cilt bakım ürününü uzun süre  kullanınca komedonlar basıyor yüzümü.
vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi
vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi
Cildim yağlı olsa da benim de nemlendiricilere ihtiyacım oluyor ve bir nevi nem maskesi gibi uyguluyorum bunu. Yani sadece cildimde çok kuruluk hissettiğim zamanlarda geceleri bazen de gündüz makyajımın altına uyguluyorum. Bu şekilde sürekli değil de sadece çok ihtiyaç duyduğum zamanlarda uygulayınca cildimde herhangi bir komedona sebep olmadı.



vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi
vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi


vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi
vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi

Nemlendirmesi benim için yeterli, yüzümü yumuşatıyor. Kremi sürdükten birkaç saat sonra yüzüme dokunduğumda yağlanmış bir ciltle karşılaşmıyorum. Bu en beğendiğim yönlerinden oldu. Kremi sürünce yüzünüzü daha pürüzsüz hissediyorsunuz, iri gözenekler daha küçük gözüküyor. Ancak gözeneklere dolması iyi birşey midir bilmiyorum uzun vadede cildinize zarar verebilir bu.

Makyajın altına uygulandığında fondöten daha güzel oturuyor cildime, daha doğal bir sonuç veriyor ancak fondötenle birleşince gün içinde normalden daha fazla parlama yapabiliyor.
vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi
vichy idealia  karma yagli ciltler icin isilti veren nemlendirici bakim kremi
İçeriği bu şekilde.

Benim genel olarak beğendiğim bir ürün oldu, severek kullanıyorum. 

 50 ml'lik boyunun fiyatı 85 lira ama şuan Turuncu Kasa'da 55 liraya kadar düşmüş. İlgilenirseniz bakabilirsiniz.




18 yorum :

  1. Güzel bir kreme benziyor benim cildim de yağlı kullanabilirim demek ki teşekkürler canım paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
  2. Denemek istiyorum ben de Vichy'nin ürünlerini niyeyse sağlıklı geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği biraz daha temiz sanırım cildimde komedon olusturmamasi bunu dusundurdu bana :) bencede bi dene kuzum :)

      Sil
  3. Canım kullandıgın urunlerin cildinde komedon olusturmasının sebebi alerijden daha cok cildine uygun urunu kullanmaman olabilir. Dermokozmetik dahi olsalar urunler ciltle uyumadıgında komedon ortaya cıkarması cok normal. Kaldı ki sadece durulanmayan urunlerde veya durulanan urunlerin bir kısmında bu sorunu yasıyorsan alerjiden daha cok cildine uygun urunu secmemenden kaynaklanma ihtimalı cok daha fazla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bircok ürün denedim böyle durulanmayan ürünleri ardarda kullaninca hep komedon oldu yüzüm :/ dermatologa gittim alerji testi yaptirdim doktorda alerjiden diyince öyle düşündüm :/

      Sil
  4. I love the Vichy products. I bought them when I was in Nice France in the summer. Great blog!!

    www.beautycatt.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Gotta try this product out!
    xoxo

    http://meliissale.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir post olmus canim emegine saglik! :)

    YanıtlaSil
  8. Çok açıklayıcı bir post olmuş, teşekkürler :)
    Blog keşif etkinliğinde gördüm sizi ve hemen takibe aldım :)
    Ben henüz çok yeniyim, bloğuma uğrarsanız çok sevinirim.
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim hemen geliyorum :)

      Sil
  9. çok açıklayıcı bir yazı olmuş denemek istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...