31 Temmuz 2014 Perşembe

Kapalı Komedon / Beyaz Noktalardan ve Lekelerden Kurtulma | Acnelyse Krem Deneyimi


Merhabaa :)
Ben çok sivilce ve komedon sorunu yaşayan biri değildim ergenlik sivilcelerim çıkar imex kremi sürerdim iki güne söner ve kısa bi zamandada lekesi geçerdi. Sonra zamanla yüzümde beyaz noktalar oluştu derimin altındalardı ve dışarı çıkmıyorlardı. Dışarı çıktıklarındada normal bi sivilceden daha ağrılı ve daha büyük oluyorlardı lekeside uzun süre geçmiyordu. Bu da cilt makyajı yapmayı zorunlu kılıyordu ve makyaj yaptıkçada bu kapalı komedonlarım artıyordu.Benim cildim çok hassas ve alerjik olduğu için fondoten,kapatıcı,pudra yüzümü pütür pütür yapar bu yüzden makyaj yapmayı azaltmaya karar verdim ama bunun için önce yüzümdeki lekelerden kurtulmam gerekiyordu. Bunun için araştırmalara başladım ve Acnelyse adında bi krem gördüm. Çoğu kişi bu kremle lekelerinden kurtulduğunu yazıyordu bende denemeye karar verdim.




acnelyse-krem-kullananlar-yorumlari-kapali-komedon-lekeler-kurtuldum
acnelyse-krem-kullananlar-yorumlari-kapali-komedon-lekeler-kurtuldum
Bu kremi nasıl kullandım?


İnternette uzun uzun araştırmıştım ve bir sürü yorum okumuştum. Çoğu kişi yüzünün 1.dereceden yanık olduğunu, acılı bi şekilde soyduğunu yazmıştı. Bunları aklımda tutarak oldukça temkinli davrandım. Kremi sadece akşamları temizlenmiş cildime temiz elimle ve sadece sorunlu bölgelere uyguladım. Yani kapalı komedonlarımın ve lekelerimin yoğun olduğu yerlere.  (malesef bu benim yüzümün yarısı demek oluyor.) Kremi bezelye tanesini geçmeyecek kadar sıktım yani hemen etki etsin çabucak yüzüm soyulsun diye kremi yüzüme boca etmedim.Ertesi gün dışarı çıkmam gerektiğinde mutlaka 50 faktörlük güneş kremimi sürdüm. Ve bu şekilde kullanarak yüzümde hiçbir tahriş,yanık oluşmadı.

Kremin etkisini 3. günden itibaren görmeye başladım cildim çok hafif soyulmaya başladı. Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum ve kapalı komedonlarımın %70 i gitti diyebilirim. Bazıları soyularak gitti bazılarıda sivilceye dönüştü. Acnelyse kremi bu sivilcelerin üzerine de uyguladım ve sivilceler çok ilginç bi şekilde iki günde söndü. Cildimdeki lekeriminde büyük ölçüde açıldığını söylemeliyim. Benim cildim yağlı ve bu krem iki haftada sürdüğüm yerleri büyük ölçüde kuruttu ben bu durumdan çok memnun kaldım  ama  kuru ciltlilerin iyi bir nemlendirici ile kullanmasını öneririm.

Kapalı komedonlar ciltte yağ,kir,makyaj kalıntısı birikmesiyle oluşur bu yüzden yeniden oluşmalarını engellemek için eskisinden çok daha fazla dikkat ettim yüzümü temiz tutmaya.  Asla makyajla yatmadım cilt bakım rutinimi aksatmadım. Sabah ve akşam Neutrogena pembe greyfurt serisinin günlük peelingini kullandım.Bu peelingden çok memnunum sabah akşam kullandığım halde herhangi bir sorunla karşılaşmadım isterseniz ayrıntılı yazısını yazabilirim.

Unutmadan Acnelyse kremi eczaneden 13 liraya aldım. Kafanıza takılan bişey olursa sorabilirsiniz inşallah yardımcı olabilmişimdir :)

51 yorum :

  1. cildinizin önceki ve sonraki halini görmek isterdim :( mail adresiniz varsa verebilirmisiniz sormak istediğim bir şey var da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suslusirine@gmail.com resimleri gönderebilirim tabi

      Sil
  2. kapalı komedon derdi bende de var maalesef, sivilcem yok ama beyaz beyaz pütürlerim var, denesem mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bi şans verebilirsiniz ben sonuçlarından çok memnun kaldım :) Ama eğer yüzünüz için lazere gidiyorsanız veya yüzünüze ağda yaptırıyorsanız kullanmayın ciddi yanıklar oluşturabilir :/

      Sil
  3. Lekeler tamamiyle gecti mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama tamamen geçmesizaman aldı birden olmadı. Ve malesef yeni sivilcelerle birlikte yeni lekeler oluştu :/

      Sil
  4. Tam olarak ne lekelerini goturuyor sivilce, gunes yanigi , akne lekelerini geciriyomu

    YanıtlaSil
  5. Ozellikle gunes yaniklarina etkisi var mi

    YanıtlaSil
  6. Gunes cyanigi yanigi yazdim pardon gunes lekesi olcakti , GUNES LEKELERINE ETKISI VAR MI?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gunes lekesi olmadığı için bilmiyorum ama cildi soyuyor cilt üzerindeki tüm kusurlar gidiyor

      Sil
  7. Canım ben doktora danışmadan isotrexın kullandım. 4.gün gündüz sol yanağımın alt kısmına doğdu turuncu kabarcıklar oluştuğunu farkettim. Cildime zarar verir korkusuyla artık kullanmıcam. Onunla beraber birde acnelyse almıştım. Bu gece onu sürdüm. Yüzümün eskisinden kötü olmasından korkuyorum çok kötü durdu turuncu kabarcıklar. Sanırım alerji yaptı. Umarım geçer :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım keşke o kabarciklar geçene kadar bekleseydin acnelyse cilt soyucu bi krem zarar vermez insallah :/

      Sil
  8. Sanırım kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu iki akşamları yüzümü kükürtlü sabunla yıkayıp acnelyse suruyorum sabah gene yuzumu yıkayıp once nemlendirici daha sonrada gunes kremi surup okuluma gidiyorum kremi iki gun ust uste surup 3. Gun clndoxyl krem suruyorum ilk3. Gunumde goz altlarım kıpkırmızı olmustu bunu bir lgretmenimde farkedip "sivilce kreni mi kullanıyorsun?" Demisti yuzumu soydu ama sabırlıyım sabrettim ve yuzumu muhtesem duzeltti aksamları az az suruyorum 2 ay.kullanmayı dusunuyorum ve cok sukur ergenlik sivilcelerim geciyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten cildi soyduğu günler biraz zahmetli geçiyor ama sonucu çok iyi :) Memnun kalmanıza sevindim :)

      Sil
  9. Bu arada bendede kapalı komedon sorunu yasıyorum ve yasım 16

    YanıtlaSil
  10. Sanırım kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu iki akşamları yüzümü kükürtlü sabunla yıkayıp acnelyse suruyorum sabah gene yuzumu yıkayıp once nemlendirici daha sonrada gunes kremi surup okuluma gidiyorum kremi iki gun ust uste surup 3. Gun clndoxyl krem suruyorum ilk3. Gunumde goz altlarım kıpkırmızı olmustu bunu bir lgretmenimde farkedip "sivilce kreni mi kullanıyorsun?" Demisti yuzumu soydu ama sabırlıyım sabrettim ve yuzumu muhtesem duzeltti aksamları az az suruyorum 2 ay.kullanmayı dusunuyorum ve cok sukur ergenlik sivilcelerim geciyor..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bende acnelyseyi 2 gündür kullanıyyorum çok hafif soyulma oldu çillerim var hafif geçirirmi bide işe yaramadımı ne kızarıklık ne düzgün soyuldu tık yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilk günler hafif soyuluyor zaten genelde 1 haftada tam olarak etkisini göstermeye başlıyor. Çiller konusunda ben burun ve yanak üstüme bu kremi uygulamadım özellikle yanak üstü hassas bi bölge olduğu için çekindim açıkçası ama yanaklarımdaki lekelerde çok faydasını gördüm

      Sil
  12. merhaba bu gece acnelyseyi sürmemle tam 1 hafta olucak kremi dediğiniz gibi bir bezelye tanesinin büyüklüğünü geçmicek şekilde yüzümdeki sivilceli izli bölgelere sürdüm bu 1 hafta süreçte sürdüğüm bölgelerde sivilceler çıkmaya başladı bu normal mi ? bide bunu sadece izli bölgeyemi sürmek zorundayız sivilcenin üzerine de sürülse sorun olurmu çünkü izli yerlere sürücem diye sivilceyede sürmek zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben sivilce üzerine de sürüyorum daha çabuk kurumasını sağlıyor. Sivilce çıkması da normal deriyi soyduğu için deri altındaki sivilceler ortaya çıkıyordur

      Sil
  13. Merhaba benim yaklaşık 3 yıldır sivilce ve sivilce izleriyle sorunum var kim ne derse yapiorum ve sadece çenemde aşırı derecede sivilce izleri var acnelyseyi tam 4 gündür kullanıyorum ve yüzüm aşırı soyulmaya başladı ve çok yanıyor kıpkırmızı bu normal mi ?yoksa alerji mi yaptı burakmalimiyim korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bence bir süre bırakın çünkü kızarması ve yanması hiç normal değil muhtemelen çok fazla sürdünüz veya cildinizin hassasiyeti var. Bu arada ürünü sürüp güneşe çıktıysanız bundan da olabilir

      Sil
  14. Merhaba benim yaklaşık 3 yıldır sivilce ve sivilce izleriyle sorunum var kim ne derse yapiorum ve sadece çenemde aşırı derecede sivilce izleri var acnelyseyi tam 4 gündür kullanıyorum ve yüzüm aşırı soyulmaya başladı ve çok yanıyor kıpkırmızı bu normal mi ?yoksa alerji mi yaptı burakmalimiyim korkuyorum

    YanıtlaSil
  15. Merhaba benim yaklaşık 3 yıldır sivilce ve sivilce izleriyle sorunum var kim ne derse yapiorum ve sadece çenemde aşırı derecede sivilce izleri var acnelyseyi tam 4 gündür kullanıyorum ve yüzüm aşırı soyulmaya başladı ve çok yanıyor kıpkırmızı bu normal mi ?yoksa alerji mi yaptı burakmalimiyim korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim bende kullanıyorum kremi ilk başlarda bilemedim biraz fazla sürmüşüm dediğin gibi benimde kıpkırmızı oldu acıyodu dokunamıyodum çok hafif sür 40 dakikadan fazla bekletme

      Sil
  16. ne kadar sürede etkisini gösteriyor izlerim çok hafiften gitmeye başladı ama çok hafif baya iz var genede 10 gün filan oldu yalnız sivilce çıkartıyor üstüne sivilceyede sürüyorum ama doktorum bana intihaplı sivilcelere sürme demişti kararsız kaldım 10 gündür sürüyorum izli ve sivilceli bölgelere sıkıntı çıkar mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben 2-3 haftada etkisini gördüm ama lekelerin tamamen gitmesi için daha uzun bir zamana ihtiyaç var tabiki. Doktorunuz öyle dediyse doğrusu odur bişey diyemeyeceğim

      Sil
    2. peki siz sivilcelerin üzerine sürdüğünüzde herhangi bir sorununuz oldumu ? sivilceye sürmezsem izli yerede süremiyorum sivilceye değiceği için sorun oluyor da

      Sil
    3. Ben bi sorun yaşamadım şu ana kadar

      Sil
  17. Acnelyse yi 3 gündür kullanıyorum yüzümde soyulma kaşıntı ve yanma var. Bu etkiler ne zaman geçer acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende yanma olmamıştı, cildiniz hassasiyet göstermiş demekki. bırakmanız daha doğru olur

      Sil
  18. Acnelyse yi 3 gündür kullanıyorum yüzümde soyulma kaşıntı ve yanma var. Bu etkiler ne zaman geçer acaba?

    YanıtlaSil
  19. sivilce çıkartıyor onların üstünede sürüyorum ama bu sivilce çıkartması ne kadar süre sonra durucak normalde de çıkıyor ama bu da çıkartıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 1 haftaya durmuştu diye hatırlıyorum

      Sil
  20. acnelyse etkisini ne zaman gösterir doktorum 2 ay kullanıp kontrole gelmemi söyledi

    YanıtlaSil
  21. Güneş lekelerin var yüzüm den dolayı yaşlı yıpranmış gibi duruyorum. Bunu Önerir misiniz?

    YanıtlaSil
  22. Meraba benim cildim karma cilt sadece alnımda sivilce izleri ve 4.5 tane sivilce var cildiyeye gittim bana acnemix verdi 3 ay kullandim ama hic bi etki yapmadi simdi bu yorumlari okudum acnelyse kremini alsam hi sorun cikartirmi acaba 3 gafta sonra dugunumuz var gecmesini istiyorum yardimci olun lutfen��

    YanıtlaSil
  23. merhaba benim sadece sağ yanağımda sivilce izleri var fakat mor değil kırmızı. ve sürekli bakıyorum gül suyuyla falan temizliyorum. kremi kullanmaya başlasam o izler tamamen yok olur mu?

    YanıtlaSil
  24. Arkadaslar 2 gün kullandım ve yüzüm soyulmaya başladı hanedan suruyorm ve ilacı 1 gün aralaiklarla sürmeye karar verdim ama soyulan yerlere tekrar sürülüyor mu acil yardim

    YanıtlaSil
  25. Arkadaslar 2 gün kullandım ve yüzüm soyulmaya başladı hanedan suruyorm ve ilacı 1 gün aralaiklarla sürmeye karar verdim ama soyulan yerlere tekrar sürülüyor mu acil yardim

    YanıtlaSil
  26. Arkadaslar 2 gün kullandım ve yüzüm soyulmaya başladı hanedan suruyorm ve ilacı 1 gün aralaiklarla sürmeye karar verdim ama soyulan yerlere tekrar sürülüyor mu acil yardim

    YanıtlaSil
  27. Tam olarak nasıl kullanıldığı hakkında bilgi verir misiniz? Kac gün aralıklarla, bezelye büyüklüğünden kasıt ne, hangi kremlerle beraber kullanılır mesela hametan ile olur mu? Cevaplarsanız çok sevinecem.

    YanıtlaSil
  28. Kızlar selam benim de yanak bölgemde ciddi izler var her çıkan sivilce bir iz bıraktı malesef.akneliz kremi gece yatarken uyguluyorum bugün 4.gün soyulmalar başladı.deri altındaki sivilceler de fışkırdı :( cildin çok kuruyor gündüz takviye olarak bepanthol kullanSam mı ? Gerilmemesi açısından.

    YanıtlaSil
  29. Lafta bir krem değil 4. Günüm çok az miktarda sürememe rağmen komedonlarımda ciddi azalma oldu ve soyulmaya başladı yüzümdeki deri canlı deri olmaya başladı , sonundaaaa güzel bir sonuç

    YanıtlaSil
  30. Acnelyse krem gözaltındada kullanılabilir mi? Benim göz altına yakın yerlerde komedon var

    YanıtlaSil
  31. Kremi dudak altiniza da uygulamış mıydınız?

    YanıtlaSil
  32. Kremi doktor mu yazdi yoksa siz gidip eczaneden mi aldiniz yani reçetesiz sayılıyormu

    YanıtlaSil
  33. Kremi dun gece surdum simdi bir daha surecegim ama yikamak gerekli mi sırtıma uyguluyorum ben cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  34. Merhaba ben bir haftadır kullanıyorum sivilce bir iki çıktı gsçti. Sivilce izlerim küçüldü tenim açıldı vs ama soyulma yok çene ve dudak kısmında var. Acaba etki etmeyecekmi?

    YanıtlaSil
  35. merhaba bana sırayla kullandıklarını yazar mısın ? sende olan sorunların hepsi bende bar gerçekten çok sıkıldım bu halden ciddi bir yardıma ihtiyacım var ve doktorlar da pek ilgilenmiyor.

    YanıtlaSil
  36. Kilcal damar catlamalarim var ve ben bu kremi kapali komedon icin kullanmak istiyorum ters bir etki yapip iyice kilcal damarlar catlamalari yasamakta istemiyorum

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...