21 Ağustos 2014 Perşembe

Biotin Hapı ile Sac Uzatma

Merhaba :)


medobiohtin-solgar-biotin-hapi-ile-sac-uzatma
medobiohtin-solgar-biotin-hapi-ile-sac-uzatma

Çoğu kadının en büyük isteği upuzun sağlıklı saçlara sahip olmaktır.O sevda bende de var. Bu zamana kadar saç uzatmayla ilgili birçok araştırma yaptım bazılarını denedim bazıları kafama yatmadı denemedim ve sonunda kendime uygun olan yöntemi buldum :)





İnternete saç uzatma yolları yazınca sağlıklı beslen,bol su iç klişeleri ( bunların yararsız olduğunu söylemiyorum,tabiki yararlı ama herkesin bildiği bişey ve öyle bir ayda mucize sonuçlar veren şeyler değiller )
ve doktorların, aktarların,kadınlar kulübü hanımlarının çeşit çeşit kürleri çıkıyor karşımıza. Onlarda mutlaka işe yarıyor ama bu kürlerin geneline baktığımda ortak olan şeyler Bemiks ampul,Evigen ampul ve Bepanten ampul. Bemiks ampulleri yoğun bir şekilde b vitamini içerir. Evigen e vitamini ve zeytinyağı içerir.Bepantende saç gelişimine katkı sağlayan bir ampuldür.
Bunların saç uzamasına en çok katkı sağlayanı b vitaminince yoğun olan bemiks ampullerdir. 

Bu bilgilerden sonra B vitamini ile saç uzatmayı araştırmaya başladım ve karşıma Biotin hapı çıktı. Biotin hapı H vitamini ya da B7 vitamini olarak bilinen B grubu vitaminlerden biri. Saç ve tırnak sorunlarında tedavi edici bir vitamin ve fazlası vücuttan idrarla atılabildiği için bilinen bir yan etkisi yok. Günlük 10 mg a kadar kullanılabilir bir vitamin. Ve saç uzatmak,saç kalitesini arttırmak,dökülmeyi durdurmak için  günde en az 5 mg alınmalı.
Biotin hapı hakkındaki kullanıcı yorumlarını da büyük bir dikkatle okuduktan sonra eczaneye gittim ve aldım.

medobiohtin-solgar-biotin-hapi-ile-sac-uzatma
medobiohtin-solgar-biotin-hapi-ile-sac-uzatma


Benim kullandığım biotin Medobiohitin. Solgar'ın veya çeşitli markaların biotinini bulmak mümkün ama ben bunu tercih ettim. 5 mg olanını aldım daha azını alırsanız fayda edeceğini sanmıyorum. Günlük 10 mg kullananlarda varmış ama bence 5 mg yeterli saç uzatmak için.Aç karnına tok karnına sabah veya akşam kullanabilirsiniz ama akşam yatmadan önce kullananlar daha çok etkisini görmüş bu yüzden bende öyle kullandım.

Bu hapı kullanmaya başlayınca ikinci haftanın sonunda belirgin etkilerini görüyosunuz. İlk bir hafta bende hiçbir değişiklik olmadı mesela, ya da o zamanlar saçım siyah olduğu için ben farketmedim. Ama ikinci haftanın sonu üçüncü haftanın başlarında  saçlarım yaklaşık 3 cm uzamıştı. Ki benim saçlarım önceden aşırı yıpranmıştı ve gerçekten uzamıyordu. Saçlarımı siyaha boyamıştım ve 2-3 ay çok rahat kullanmıştım diplerinden kendi saçlarım çıkmamıştı. Hem küsen saçları uzatıyor,hem biraz toparlıyor hemde dökülmeyi durduruyor.

Vücudunda,yüzünde tüylenme yapan veya tüylerini daha hızlı uzattığını söyleyenler var. Evet tüylerinizin uzamasını biraz hızlandırıyor. Benim yüzümde çene kısımlarımda çok hafif tüylenme yaptı. Ama yüz için soyulabilen maskeler olur ya ilacı kullandığım sürece yüzüme onlardan yaptım ve hafif çıkmış tüylerdende kurtuldum.

Biotin hapı kullanırken tabiki yine saç maskelerimi,yağ bakımlarımı yapmaya devam ettim ama benim saçlarımı asıl uzatan biotin hapı. Mantıken düşünüldüğünde de zaten saç uzatma kürlerini veya yağ bakımlarını saçın her bir tarafına eşit olarak yaymak mümkün değil. Saçlarınızda saatlerce bekletip kötü kokularına katlanmanız,duşta o kokuyu çıkarmak için uğraşmanızda cabası. O yüzden bence sinamekidir Hc Complex saç bakım yağıdır Thomas Taw setleridir Barcelino yağıdır hiç uğraşmayın. Hc Complex ve Barcelino yağını bende denedim.
Hc complex için tık tık
Barcelino yağı için tık tık

Medobiohtin Biotin hapını eczaneden 35 liraya aldım. İçinde 60 tablet var. Yani iki ay yetiyor. Thomas setlerine Hc bakımlarına yüzlerce lira yatırmaktansa ayda 17,5 liraya saç uzatıyorsunuz..

Sizin saç uzatma yöntemleriniz neler ?

Sorularınız olursa lütfen yorum bırakın (Anonim olabilirsiniz) ya da bana suslusirine@gmail.com adresinden mail atın kısa sürede döneceğimden emin olabilirsiniz.

Saçlarınız sarı ve diplerini küllü kumral uçlarını küllü sarı ombre balyaj yaptırmak istiyorsanız sizleri bu yazıma alayım :)

79 yorum :

  1. Merhaba
    blog etkinliği ile sayfanızı keşfettim, paylaşımlarınıza bayıldım hepsi çok yararlı çok ilgimi çekti, iyi ki tesadüfen görüp bakmışım. severek takibe aldım.
    Bana da beklerim ilgilenirseniz

    miacahayat.blogspot.com.tr

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) begenmenize çok sevindim hemen geliyorum bende :)

      Sil
    2. Ben biotin complex kullaniyom 880mg ne yarari var nede zarari

      Sil
    3. Ben bu sayfayı yeni keşfettim. Çok güzel. Size bir ricam olacak. Ben 2 ay önce likit keratin saç uzatma setini aldım. Sacları hem uçlardan besledi hem köklerden uzattı. Bu ürünlere de bir makale yazın. Çok ama çok güzel. Çok da memnun kaldım. Ilk defa saçlarımda kırık azaldı.

      Sil
  2. biotin doğru seçim, ama kendi deneyimlerime göre yanında folik asit hapı ile birlikte alınca daha hızlı uzuyor, evet ben de saçlarımla bozdum, deli gibi uzatmaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Folik asit hapini hiç duymamistim internetten kısaca baktim b grubu vitaminlerden biriymis arastirmaya devam edeceğim eğer daha hızlı uzatacaksa neden olmasın :D

      Sil
    2. Abla bende 13 yaşımdayım hangi dozu kullanmam daha makül olur?

      Sil
  3. İlk defa duydum ve çok teşekkür ederim bunu öğrenmeme vesile olduğun için :)

    YanıtlaSil
  4. bende saç uzatma mücadelesi verenlerdenim bissürü yağ denedim ama hap olayı aklıma gelmemişti. Sanırım son çare olarak bunu deniyiciiim zira çok güzel açıklamışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bence mutlaka denemelisiniz bu hapı kullanmadan saçlarım uzamıyor benim :)

      Sil
  5. Cnm biotin hapı benim de aklımdaydı, bloğunda gezinirken rastladım yazına 2 haftada 3 cm uzaması süper hatta fazlasıyla süper, en kısa zamanda benim de almam lazım, yaza kadar uzamalı çünkü :)
    Çok tşkler deneyip paylaştığın için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sende benim kadar memnun kalırsın kuzum, sonuçlarını bekliyorum :))

      Sil
    2. folik asıt kullanmazsak olmazmı acaba ben kullanmıyorum sadece solgar 5000 mg bıotın kullanıyırum daha hızlı uzaması için mi önerdinız

      Sil
  6. saç uzatma konusunda süper de şu diğer tüyleri uzatması korkuttu beni :)) yoksa saçlarım uzasınnnn diyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kas bıyık gibi alınan tüylerin daha hızlı uzamasını sağlıyor sadece bide yanaklarımda çok hafif oldu ama belli olmuyor. Sorun olacağını sanmam :)

      Sil
    2. Ben tesadüfen yazılarınızı gördüm bilgilendirmeyi bir görev olarak düşünüyorum. Ben 1.5 senedir doktor kontrolünde medobiotin 3 ay da bir medobiotin complex kadın arada 1 ay olmak üzere hiç ara vermeden kullandımı medobiotin complex kadın+şampuan ile satılanı doktor verdi.şampuanını da kullanıyorum. Saç ve tırnaklarım ve vücudumda kıl olan bölgelerdeki kıllar güçlendi, parladı, kalınlaşma, çabuk uzuyor.fakat yüzümde kıl çıkarmadı.

      Sil
  7. Bende biotıne başlayacağım ama hangı marka daha ıyı ayrıca aç karnına mı kullanılıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullanıyorum bıotin solgar 5000 mg ve etkisini 3 hafta gordum saçlarım yanmıştı kopmuştu suan bayag toparladı

      Sil
    2. ben kullanıyorum bıotin solgar 5000 mg ve etkisini 3 hafta gordum saçlarım yanmıştı kopmuştu suan bayag toparladı

      Sil
  8. Ac tok farketmez ama aksam yatmadan once icerseniz daha cok faydasını görebilirsiniz. Bwn medobiotin disinda bi marka kullanmadim o yüzden diğerlerini bilemem ama bu markadan memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraba ben solgar biotin kullandım ana hiç uzatmadı sadece dokulmemi durdurdu benim saçlarım hiç uzamiyor çok kuru hemen yıpranıyor tavsiyenizi denicem

      Sil
  9. Merhaba ben saclarimi kestirdim yeni omuzlarimda ama pisman oldum ve acil uzatmak istiyorum ama ne yapcagima karar veremiyorum arastirirken de yaziniz cikti karsima sonra arastirdim gercekten kotu yorumu olan yok ben kullanmak iatiyorum fakat endiseliyim acaba yan etkisi yapar mi kilo aldirir mi bir de iki haftada 3 cm cok guzel bi uzama gercekten de bu kadar uzatiyomu?

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, ben uzun süredir kullanıyorum herhangi bir yan etki yaşamadım kilo aldirmadi. Tek kötü yani vucudunuzdaki diğer tüyleri de hızlı uzatıyor olması

    YanıtlaSil
  11. Biotini alırken doktora sordunuz mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dermatologuma ve endokrin doktoruma danışmıştım

      Sil
  12. iyi aksamlar, ben sizi rahatsiz ediyorum. Siz hakikaten uc haftaya saciniz uzadimi? Ben sacim omuzumda ben iki ay gunde iki ya uc kez kullansam hizli uzarmmi? Yani bahara ya yaza ne kadar uzar sacim cok istiyirom uzamasini lutfen yardim et!, cok mutsuzum hatda geceler aliyorum. Size guveniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten uzamıştı ama günde iki üç tane çok fazla 5 mg olanından bir tane alsanız bahara kadar baya uzar

      Sil
  13. Ben eczaneden aldım fakat bana 3 gün aralikla kullanma mi söyledi her gün kullanmam bir zararı mi olur acaba ?

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar biotin hapını kullanmış biri olarak almayı düşünen arkadaşlara bir uyarım olacak ben iki kutu medobiohtin kullandım geçen sene ve uzama konusunda çok faydasını gördüm hatta saçlarım ince tellidir dipten çıkan saçlarımın yani uzayan kısmın daha kalın olduğunu gördüm ve tüylenme yada erken çıkması gibi bir problemle karşılaşmadım. İlaç bittiğinde yenisini hiçbir eczanede bulamayınca hc biotin aldım ve en ufak faydasını görmedim alacaksanız lütfen hc almayın paranız boşa gider üstelik mefobiohtin sadece 5mg iken hc 10 mg idi ama hiçbir faydası olmadı. Medobiohtin kullanırken tırnaklarım guçlendi saç dökülmem durdu ve yuzum daha pürüzsüz parlak olmuştu ecz cının bu daha iyi hem daha hesaplı vs gibi sozleriyle gaza gelip aldım ve çok pişman oldum lütfen siz alacaksanız ısrarla ben beklerim medobiohtin getirin başka marka istemiyorum die belirtin.tabi solgar için yorum yapamayacağım o konuda tecrübem yok ve elimdeki bitince tekrar medobiohtine geçmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de memnun olmanıza çok sevindim, deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler :)

      Sil
  15. Evet bende yıllardır kullanıyorum cildi güzelleştiriyor,zayıflatıyor ve saçları,tırnakları güçlendiriyor oldukça memnunum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildi güzelleştiriyor gerçekten dimi :D ben de farketmiştim :)

      Sil
  16. Akşam hangı saate alıyordunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumadan önce alıyodum bu şekilde daha etkili olacağı söylendi

      Sil
  17. Doktor konturolü olmadan alsam sıkıntı olurmuki acil cevap

    YanıtlaSil
  18. Doktor konturolü olmadan alsam sıkıntı olurmuki acil cevap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten doktor kontrolü olmadan alınabilen bir şey

      Sil
  19. Ben epilasyon yaptırmıştım çıkarır mı tekrardan tüyleri bilmiyorum ama kullanmakta istiyorum çok kararsız kaldım 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı konuda takılmış durumdayım :/

      Sil
  20. Merhabalar yorumları çok olumlu bıldum benımde tırnak soyulma kırılma gibi bir sorunum var ve kullanmaya basladım daha detaylı bilgisi olan varsa lütfen paylaşırmı :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tırnaklarım da aynı şekilde tırnakları biraz güçlendiriyor ama tamamen çözüm olduğunu söyleyemem yine kırılıyodu tırnaklarım sadece daha az

      Sil
  21. merhaba bende bıotın hapı aldm dermotolojıye gıttım o yazdı bana asırı bakım yapmatan sac koklermı tıkamısım gercekten bu hap ıse yarıyormu he bıde sacım cok ıslerım gordu ne zamn sonra ıse yaradıgını goruyorsunz ?

    YanıtlaSil
  22. merhabalar bende bu yaznızdan sonra almayı dşünüyorum çok etkilendim ama bir yandan da diyet yapyorum hapın iştah açma veya kilo aldırma gibi bir yan etkisi var mı

    YanıtlaSil
  23. Aşırı saö dökülmesi var,çok yağlanıyor ön saçlarım açılmış bugün itibariyle aldım medobiohtin i 5mg haftalık olarak yorumumu günceleyeceğim inşallah faydasını görürüm
    Kullanmaya başlayacağım tarih: 15 Mayıs pazar Öğlenleri yemekten önce alıcam

    YanıtlaSil
  24. Merhaba. Tüm paylaşımlar ve konuyu başlatan , deneyimlerini paylaşan blog yazarına çok teşekkürler. Bana saç uzanı, Xrecia hapı verdi. Kahvaltıdan sonra 2 tane al dedi. 2 hafta oldu, saçımda henüz bir etki görmediği gibi, vücut kıllarında da aynı şekilde görmüyorum. Tırnaklara iyi geldi yalnız. Xrecia hakkında deneyii olan var mıdır ?

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar bende medobiotin kullaniyorum 1 bucuk aydir. Etrafimdaki kisiler saclarimin son zamanda ne kadar cabuk uzadigini soylediler. Tirnaklarim da kiriliyordu ve soyuluyordu onlar da gecti fakat tirnaklarima birde n-balsam kullandim duzenli olmasa da. Yuzumde tuylenme olmadi ana diger lazer le aldigim bolgelerimde daha hizli tuylenme oldu biraz ama saxlarim ve tirnaklarimdaki iyilesme benim icin daha onemli.

    YanıtlaSil
  26. Kızlar kolay gelsin,ben iki sene önce saçlarımı belimden kulak hizasında kestirdim ve küstü bir sene geçti ve sadece 5 cm uzadı.. Eczane tavsiye ile bioak bittin hapı kullandım 9 küsür liralık bi ilaçtı,aman bu da işe yaramaz diye düşündüm ama 20 günde bir saç boyamak zorunda kaldım ve saçlarım güçlendi hacim olarak da :) en önemlisi zararsız bir vitamin gurubu ve idrarla atılıyor. Neyse esas çok güzel etkisi bana göre,ben tırnak uzatmıyorum uzattığım an tırnaklarım pençe gibi edilirdi onlar düzeldi kesinlikle saç ve tırnak problemi olanlar kullanmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim yirmi günde bir demişsin ya yaklaşık kaç cm Uzama oldu o yirmi günde

      Sil
  27. Bu da benim deneyimim: http://estantanies.blogspot.com.tr/2016/07/solgar-biotin-5000mcg-ve-sivilceler.html

    YanıtlaSil
  28. Merhaba canım faydasını gördün mü biotini daha sonra? Ne gibi faydaları oldu?

    YanıtlaSil
  29. meraba:) baya zaman geçmiş siz ne kadar zaman kullandınız ve de toplam ne kadar uzama oldu? bir süredir cevap yazmamışsınız ama bi umut belki görürsünüz:))

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, ben de medobiotin tabletten kullanmaktayım.(saç dökülmesi için)Yorumlarda yazılanları okuduğum kadarıyla biraz tavsiye eseri kullanıldığını gördüm. Bu tabletten kullanmadan evvel bir doktora görünüp varsa saç dökülmeniz için demir,çinko, d vitamini ve özellikle biotin testlerini yaptırmanızı öneririm. Herşeyin fazlası zarar biliyorsunuz, vücudunuzun biotine eksiği var ise biotin takviyesi kullanmanızda bir sakınca yok. Ancak bu tür takviyelerin rastgele kullanılmaması taraftarıyım. Umarım araştıranlara katkı sağlayabilmişimdir.. Herkese Allah şifa versin. Hoşça kalın.. :)

    YanıtlaSil
  31. Mrb ben doğum Yapalı 4.5 ay oldu ve 2 aydan beri saçlarım aşırı derecede elimde kalıyodu ve bi aczacı arkadaşım bana biotin çinko ve bemiks serumu hazırlayarak kolumdan verdi sanki biraz azaldı gibi ama yinede tam emin değilim daha bi hafta oldu tabi 21 gün sonra belli olur dedi eger hala dökülürse bu defa sadece bemiksle çinko veririm serumla dedi ben bekliyorum sonucu ama bu hap olayıda kafama yattıama serumu aldıktan sonra gerçekten benimde yüzüme renk geldi pürüzsüzleşti anında faydası oldu ama biotin hapı kullanacam

    YanıtlaSil
  32. Merhaba siz tüylenme olduğundan söz ettiniz bu ne kadar olur fazla derecede tüylenme görüldü mü sizde acaba ?

    YanıtlaSil
  33. Merhaba bizi bilgilendirdiginiz icin cok ama coook teşekkürler size sormak istediğim bazi seyler var simdi ben çinko habi kullanıyodum ve baya faydasjni gordum tırnaklarım guzellesti ve saclarjmsa azda olsa uzama gordum simdi korktugum bazi seyler var ben 15 yasinda bi kızım sacimin gur uzun saglikli olmasini cok istiyorumm bide sacimin renignin acik sari tonlarında olmasini cok istiyorum simdi renk acici ile actirdim rengini fakat baya bi kirik goruldu saclarimda ve sagliksiz görünüyor siz killari flaan kalinlastirdigini koyulastirdigini soylediniz simdi benim dogal sac rengim kumral yani azicik sariya kaciyo actirinca tam sarj oldu simdi kullansam biotin habini yeni cikan saclarin rengi koyu olur mu ve tuylenme den kastiniz biri yakindan yuzume baksa tuylenme rahatsizlik verir mi tuylerin hic cikmasini istemiyorum bi ara sut isitinca kol tuylerimi yakmistim zaten tuylerim siyah degil kumralimsi sarimsi bi renk hapi kullansam kollarimda biyikarimda falan tuyler koyulasir mi yuzumde tuy cikar mi merak ediyorum kisa surede cevap verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  34. İlk Önce kardeşim biotini yanlış anlatıyorsun ve yanlış ilacı kullanıyorsun biotin kullanmak isteyenler özellikle markası solgar olup içinde 50 adet olan biotini eczanelerden temin edebilir. Fiyatı 57.50 Lira 50 adet 50 gün kullandıktan sonra tekrar alıp kullana bilirsiniz. Herhangi yan etkisi olmayıp fazlası idrar yoluyla dışarıya atılmaktadır. Gece yatmadan önce atılmaması gereken bir şey Çünkü Gece Yattığınız zaman midemiz çalışmaz. BU yüzden sabah kahvaltıdan sonra veya geç uyananlar öğle yemeğinden sonra kullanabilirler. Arkadaşlar solgar biotin saçlarınızı kalınlaştırırken sağlıklı görünmesini sağlar elinden geldiği kadar saçlarınıza bakım yapar saç dökülmelerini önler. ARKADAŞLAR SOLGAR BİOTİNİ KULLANMAYA BAŞLADIĞINIZ ZAMAN 3 HAFTADA SONUCUNU GÖREBİLİRSİNİZ. GENELDE 3 AY KULLANDIĞINIZ ZAMAN DAHA İYİ SONUÇLAR ALABİLİR DEVAM BİLE ETTİREBİLİRSİNİZ. KENDİNIZE İYİ BAKIN SAÇLARINIZI SEVİN

    YanıtlaSil
  35. Bende 3 aydır kullanıyorum saçlarım ince telliydi şimdi daha kalın ve daha dolgun oldu. Yüzümde de bi canlılık var. Medobiocomplex i kullandım ben. Ve bu ilaç kaç ay kullanılmalı sizce? Bana 3 ay demişlerdi? Devam etmelimiyim sizce? Ben çok yararını gördğm gerçekten.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba ben medobiohtin aldım bugün başladım ama bişey soracaktım saçlarımda dökülme olur mu yine de bir de ne zaman etkisini görürüm

    YanıtlaSil
  37. Sayfanızı çok begendim paylasımlarınız için tesekkürler.Bende yanık saçlarımdan kurtulmak için sıkça kestirmeye calışıyorum.Yanıklar suan sadece uçlarda kaldı,tabi saçlarım kısaldı.uzun saç sevdalısıyım keratinle bakım yaptırıyorum ama uzamaya etkisi olmuyor.önerilerinizi kesinlikle kullanıcamm :)

    YanıtlaSil
  38. Merhaba. Ben de solgar ve diğer markalar arasında kaldım. Çok güvendiğim bir eczacım var, onun önerisine göre hareket edicem. Yazılarınızı çok begendim, çok başarılı. Ben de bu alemde yeniyim. Ziyaret etmeyi dilerseniz, bloğum AYEVİ www.ayevi.net

    YanıtlaSil
  39. Benim saçımdada kepeklenme ve dökülme var ince telli boyali ve çok güçsüz seyrek olmasida moralimi bozuyo yardimci olabilir misinizzzz

    YanıtlaSil
  40. bana acil tel numara si lazim sizin

    YanıtlaSil
  41. en son martta yazılmış kimse yokmu burada

    YanıtlaSil
  42. saç dökülmesi ve yağlanma ile alakalı deneyimi olan varmı

    YanıtlaSil
  43. Merhaba yazını gerçekten severek okudum çok yardımcı oldu bu konu hakkında fakat tüylenme hakkında söylediklerin gözümü korkuttu açıkçası bu konu hakkında detaylı bilgi verebilir misin? Ya da bilgisi olan arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkürler başarılarının devamını diliyorum :))

    YanıtlaSil
  44. Saçlarım yıllar içinde o kadar işlem gördü ki sonunda küstü bana. Eskiden hızla uzayan saçlarım hem uzamaz olmuştu hem de dökülmeye başlamıştı. Denemediğim yol, çare kalmamıştı ama sonuç alamıyordum. Arkadaşımın tavsiyesi ile Keratin iksir gözenek açıcı kullanmaya başladım. Şimdi her gördüğümde arkadaşıma teşekkür ediyorum. Belki size de faydalı olur bu yöntem diye yazmak istedim. Saçlarım hem hızlı uzamaya hem de yeni saçlar çıkmaya başladı.

    YanıtlaSil
  45. merhaba ben internetten nutritiyon biyotin sipariş ettim yalnşmı yaptım acaba

    YanıtlaSil
  46. Slm arkadaslar medobiohtin 5 mg 60 tablet cocuğumun hastaliğı icin kulaniyoruz bulamiyoruz elinde bulunan varsa lutfen iletisime geçsin 05426493944 tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt bende zor buldum ama ecza depolarini arayin onlarda var yada bir eczaneye rica edin onlar depodan siparis verirler..

      Sil
  47. merhaba bende bugun aldim 2.5 mg olani.sabah ve aksam icsem olur heralde siz 5 mg dediginiz icin

    YanıtlaSil
  48. Saçlarımın her zaman uzun bakımlı ve sağlıklı olmasını istiyorum ama hep uzamaya başladığında kırıklar oluyor ve uzama duruyor kestir yine aynı uzunluğa gelince aynı durum bu yüzden sağlıklı uzatma yolu ararken likit keratin dip bakım yağı ile karşılaştım tavsiye üzerine saçlarım likit keratin den sonra sağlıklı uzuyor ve normalden hızlı uzamasına rağmen kırık falan da yok uzamada durmuyor yıpranma olmadığı için uzun saç seven benim için likit keratin dip bakım yağı vazgeçilmez.

    YanıtlaSil
  49. Benim saçlarımın önünü kestim ve şuan tepem hafifte olsa açık biotin kullanıtsam daha kısa sürede uzatabilirmiyim uzar mı hatta kahkul boyunca 3 cm falan kısa

    YanıtlaSil
  50. Ya ben simdi gordum ya burayi. Azerbaycanda satiliyomu acaba.bende ysrin. Bawliyim. Almaya. Alicam insallah biotin. Yardimci olur saclarima insallah. Saclarim uzun belimin. Sonunda. Amma kivircik oldugu icin. Hic uzunnugunu gostermiyo. Yanimi kecseydi gorsedirdi kivircik olsada o zaman biotin yardimci olur insallah. İnsallah. Bakalim bula bilicekmiyim ya 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  51. Bulmam lazim. Mutlaka. Medobiohtin Biotin 5 mg Almaliyim. Oylemi abla ? Dorumu yazdim ismini ,?

    YanıtlaSil
  52. Merhabalar,

    Yazınızda paylaştığınız faydalı bilgiler için teşekkürler. Saç uzatma konusu, gerçekten çok kapsamlı bir konu. Sağlıklı saçlara kavuşmak ve saçlarımızın sağlıklı bir şekilde uzaması için hem kullandığımız bakım ürünleri hem de beslenme alışkanlıklarımız çok önemli. Bu konu üzerine ben de hem araştırdıklarım hem tecrübe ettiklerimi bir araya getirerek bir yazı hazırlamıştım. Fayda sağlaması adına sizinle de paylaşmak isterim: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/sac-uzatma-yontemlerim/

    Keyifli okumalar dilerim,
    umuyorum işinize yarayacaktır.

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...