10 Ağustos 2014 Pazar

Son Zamanlarda Herkese Önerdiğiniz Kitaplar

Merhabaa :)



Bugün bir etkinlik yazısı paylaşacağım. Blogum her ne kadar daha çok kozmetik üzerine olsa da bu etkinliğe kayıtsız kalamadım. Bu etkinlikte herkes okuyuyup beğendiği kitapları kısacık tanıtımlarla paylaşıyor. Bende belki yeni kitap arayışında olanlara veya kitap zevki benim gibi olupta öneriye ihtiyacı olanlara yardımım olur diye katıldım :)




Öncelikle size kitap zevkimi anlatmak istiyorum.Ben insanı drama boğan,sürekli acılardan kötü olaylardan bahseden,bana negatif enerjiler yollayan kitapları sevmiyorum. Acı olacaksa ya dozunda olmalı (ikinci önerim olan kitapta ki gibi ) ya da acılar mizahla anlatılmalı (ilk önerim gibi) Günlük hayatımızda zaten acılar yaşıyoruz,kötü olaylarla karşılaşıyoruz kitaplarla en azından başka bir dünyaya,pozitif enerjilerle dolu bir dünyaya gidebilmeliyiz.Bu söylediklerimden tahmin edebileceğiniz gibi ben komik kitapları daha doğrusu günlük hayatla şapşallığın harmanlandığı kitapları seviyorum daha çok.

İlk önerim:



Senden Başka Yok-Marian Keyes

Ben bu kitabı çook sevdim. Okuyalı en az 2-3 sene oldu ama hala etkisi üzerimde. Bu kitapta hem aşkı,hem mizahı,hem acıyı herşeyi bir arada bulabilirsiniz. Aslında acı üzerine kurulu olsada okurken sizi drama boğmuyor. Karakterin komiklikleri ve içinde bulunduğu acı arasında gidip geliyorsunuz. Kitabın ilk yarısında bambaşka duygular ve düşünceler içindeyken ikinci yarısında çok farklı şeyler ortaya çıkıyor. Bence mutlaka okunması gereken bir kitap :)



İkinci önerim :




Sevginin Son Dileği-Debbie Macomber

 Bu kitap günümüz şartlarında çoğu kadının yapmayacağı birşey üzerine kurulu. Bu yönüyle çok ilgimi çekmişti. Kanser hastası olan Hannah öldükten bir yıl sonra okuması için eşine bir mektup bırakıyor. Ve bu mektupta eşinin hayata tekrar tutunabilmesi için önerilerde bulunuyor. Eşinin, belirlediği bazı bayanlarla tanışmasını bunlardan biriyle evlenmesini istiyor. Ve kitap böyle akıp gidiyor. Kitabın açıklamasında da yazdığı gibi okuru aşka,umuda,yeni başlangıçlara sürüklüyor. Kaybedilenlerin ardından hayata tutunabilmenin işaretlerini sunuyor...

Üçüncü önerim :



Selindrella-Ekin Atalar

Bu zamana kadar en keyifle okuduğum kitap diyebilirim :) Kitabın kahramanı Selin,kilo sorunu yaşayan,çalışmayan,sevgilisiyle sorunları olan, biraz moda düşkünü biraz şapşal ama çok tatlı bir tip. Kitap  çoğunlukla güldürü ve Selinin şapşallıkları üzerine kurulu. O kadar komik ve akıcı ki insan başladıktan sonra bırakası gelmiyor. Ben yaklaşık 1,5 günde bitirdim bu kitabi. Ki normalde aşırı kitap sevdalısı biri değilim ama bunu bırakamadım :)

 Benim önerilerim bu kadardı. Okuyup sevdiğim daha birçok kitap  var ama bende en çok iz bırakan bunlar.Ben  bu 3 kitapta da günlük hayatın yorgunluğundan, kötü enerjisinden, monotonluğundan uzaklaşabildim. Çok farklı kişilerin dünyalarına gittim ve çok farklı şeyler öğrendim. Bana göre mutlaka okunması gereken kitaplar.

Kristal Kitap'a bu güzel etkinlik için teşekkür ediyorum. Sizlerde etkinliğe katılmak isterseniz buradan katılabilirsiniz :)

8 yorum :

  1. Asma Pansiyon, Sır (biraz hüzünlü ama güzel), Kardeşimin Hikayesi ve Serenad kitaplarını önerebilirim.
    Sizin paylaştığınız kitapları da okunacaklar listeleme ekledim.Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bahsettiğiniz kitapları arastiracagim önerileriniz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok tatlı olmuşş ellerine sağlık :) banada beklerim takipteyim :) http://partofthebook.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Sağol canimm hemen geliyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Güzel bi liste olmuş. Ellerine sağlık. :) Ben Debbie Macomber'ın Bir yumak mutluluk kitabını okumuştum. Çok beğenmiştim ya kalemi gerçekten güzel yazarın. Sonra gaza gelip bi kitabını daha aldım ama bitiremedim onu bi türlü. :(

    Sevginin Son Dileği kitabı da bana Not: Seni seviyorum'u anımsattı. :) Bir ara alıp okumalıyım kesinlikle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitapta zaman zaman yavaş ilerliyor bazı yerlerinde sıkılmadım diyemem ama ne yapıyor ediyor okuyucuyu kendine bağlıyor :) Bir yumak mutluluğu arkadaşım okurken görmüştüm sende beğendiysen kitap alışverişine çıktığım da onu da incelemeliyim :)

      Sil
  5. Güzel öneriler, mutlaka dikkate alıcam :)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...