14 Ekim 2014 Salı

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba :)
Bu ürünü aldığım günden beri kullanıyorum ve  artık yorumlayacak kadar bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum.
garnier kusursuz makyaj temizleme suyu
garnier kusursuz makyaj temizleme suyu


-Makyajı temizler,cildi arındırır ve rahatlatır. Durulamaya gerek yoktur diyor ambalajında.

Makyajı güzel temizliyor. Ama eğer  akne tedavisi görüyorsanız veya cilt soyucu bir krem kullanıyorsanız  biraz yanma yapabilir.Ben normal zamanlarda kullandığımda cildimi yakmadı ama artan kapalı komedonlarım (beyaz noktalar) yüzünden acnelyse krem kullanmaya başladıktan sonra ilk birkaç gün çok yaktı (Bilmeyenler için acnelyse cilt soyucu bir krem ayrıntılı yazısı burada)

Cildi rahatlattığı  doğru bu yönünü  sevdim.

Durulama gerektirmez diyor,evet ciltte yağlı veya tuhaf bir his bırakmıyor ama ben makyajımı sildikten sonra mutlaka yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkarım. Eğer alerjik bir cildiniz varsa size de aynısını öneriyorum. Yoksa yüzünüz kapalı komedon istilasına uğrayabilir.

Göz makyajını çıkarmada çok başarılı bulmadım eyeliner ve farı çıkarmak için yeterli ama rimeli yeterince temizleyemiyor.  Göz makyajını çıkarmada çift fazlı ürünler daha başarılı bence ben yine Garnier'in çift fazlı temizleyicisini kullanıyorum. Yazısı burada

garnier kusursuz makyaj temizleme suyu
garnier kusursuz makyaj temizleme suyu
Ben genel olarak memnun kaldım. Kremi kullanmaya başladığım ilk birkaç gün çok yaktı ama daha sonra öyle bir sorunla karşılaşmadım hala kullanmaya devam ediyorum.

İndirimdeyken Gratis'ten 10 lira civarında bir fiyata almıştım.

6 yorum :

  1. ürünü bende daha yeni denedim fakat adı üzerinde su :)
    yani seninde söylediğin gibi makyajı çıkartmakta yani rimel çıkartmakta asla iyi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett yağlar veya yağ-su karışık ürünler daha iyi oluyor göz makyajını çıkarmak için :)

      Sil
  2. Ben de bugün Sephora makyaj temizleme suyumun birazını döktüm üzüldüm, yazını okuyunca aklıma geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmuş ya bende üzüldüm şimdi boşa gitmiş bi kısmı :/

      Sil
  3. Bende bunu kullanıyorum.Fakat dediğiniz gibi iyi temizlememe durumları suya dayanıklı olan makyaj ürünlerinde oluyor diğer türlü sevdiğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet göz makyajında kötü baya. Ama günlük cilt makyajını silmek için ideal uygun fiyatlı bi ürün :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...