25 Ocak 2016 Pazartesi

Live Clean Pink Fire Boyalı Saçlar için Şampuan

Herkese merhaba :)
Bugün Live Clean'in Pink Fire boyalı saçlar için olan şampuanını inceleyeceğiz. Yaklaşık 5 aydır kızıl saç kullanıyorum ve bu rengi kullananlar bilir ki saç bakım rutininizi tamamen değiştirten bir renktir. O kadar çabuk akıyor ki sadece boyalı saçlara özel şampuanlar ile bu süre uzatılabiliyor. Bir de bir yöntem daha var ki onu da yakında sizlerle paylaşacağım. 

Boyalı saçlara özel şampuanlarla saçın akma süresi uzuyor desem de her boyalı saç şampuanı bunu başaramıyor. Mesela Elidor ve Le Soleil boyayı korumakta hiç başarılı olmayan iki marka. Bioblas bir nebze başarılı olsa da benim saçlarımı çok sönükleştirdiği ve hayvanlar üzerinde test yaptığı için bir daha tercih etmeyeceğim.

live-clean-pink-fire-boyali-saclar-icin-sampuan-kullananlar-yorumlari
live-clean-pink-fire-boyali-saclar-icin-sampuan-kullananlar-yorumlari

Konumuz Live Clean ama belki boyalı saçları için şampuan arayan okuyucularım varsa diye bu 3 markayla deneyimimi de paylaşmak istedim.


Live Clean benim denediklerimden en başarılı bulduğum oldu. Gerçekten bu şampuanla saç boyam daha geç akıyor, saç rengim daha canlı kalıyor. Saçlarımı temizlemesini ve saç diplerimi ağırlaştırmamasını da sevdim. Ürünün bir eksisi varsa nemlendirme özelliği olmaması. Bunu da her duşta saç maskesi kullanarak halletmeye çalışıyorum.

live-clean-pink-fire-boyali-saclar-icin-sampuan-kullananlar-yorumlari
live-clean-pink-fire-boyali-saclar-icin-sampuan-kullananlar-yorumlari

Kokusundan bahsedecek olursak kirazımsı meyveli hoş bir kokusu var. Bu arada ürün Sls, Sülfat, Paraben içermiyor.

350 ml bir ürün ve indirimli fiyatı 17.5 liraydı. Fiyat olarak çok uygun bulmuyorum ama benim beklentilerimi yerine getiren ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir ürün olduğu için satın almaya devam edeceğim.

Siz Live Clean Pink Fire boyalı saçlar için şampuanı kullandınız mı?

10 yorum :

  1. Ben saçlarımı boyamıyorum ama teyzeme falan önerebilirim.Yazılarını özlemişim yahu <3

    YanıtlaSil
  2. merhabalar ben yeni blog açtım takibe alır ve yorum yaparsan çok sevinirim yorumların benim için çok önemli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. o zaman hemen bunu da alışveriş listeme ekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Live Clean hiç kullanmadığım bir marka ve merak ediyordum tatlım. Çok yararlı oldu. Özellikle hayvanlar üzerinde test yapmadığı için merak ediyordum şimdi bir şans vericem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tercih etmede ilk sebebim deney yapmamasiydi :) argan yagli serisi de cok begeniliyor onu da deneyebilirsin canim :)

      Sil
  5. ımm bende merak ettim deneyeyim teşkkürler çok faydalı yazıların var

    YanıtlaSil
  6. ımm bende merak ettim deneyeyim teşkkürler çok faydalı yazıların var

    YanıtlaSil
  7. Nerden bulabilirim gratis gibi yerlerde var mı acaba

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...