16 Ağustos 2014 Cumartesi

Bitenler #1

Merhabaa :)



Bu benim ilk bitenler yazım biraz uzun olabilir şimdiden söyliyim :)







●Rexona roll on: Ikincisini bitirdim kokusu ve koruması güzeldi.
●Dove el sabunu: Kokusu hoş ama çok sıkıldım uzun bir süre almam
●Oriflame Strawberry&cream el kremi: Ambalajı çok tatlı kokusu hostu insanı baymiyor nemlendirmesi güzeldi.



● Avon Incandessence parfüm: Kokusu çok hoş kalıcılığı fena değil ama düşüncelerim karışık bu parfüm hakkında.  Bi beğeniyorum bi benim kokum olmadığını düşünüyorum falan yani emin değilim bana belli olmaz belki tekrar alırım :D
●Gebeci çay ağacı yağı: Ayşe Çakar'in videolarında görmüştüm bahsettigi gibi hazırladım ama belki markasindan kaynaklidir bende sivilce yaptı.
●Golden Rose Jolly Jewels 115: Bu oje bozulmuş yapis yapis olmuş seviyodum rengini üzüldüm.
● Golden Rose lip balm: Nemlendirmesi, kokusu, rengi hepsi cok iyi bu biten üçüncü olması lazım.  Ama biraz sıkıldım belki daha sonra alırım tekrar



●Barcelino sac bakım yağı: hiç memnun kalmadım sacima hiçbir etkisi olmadi hatta ara ara sertleştirdi bile bunu alacağınıza Harems' in argan yağlı saç bakım yağı var o çok daha iyi
●Yves Rocher göz makyaj temizleyici: Iki siparisimdede bundan hediye ettiler ikisinide bitirdim iyiydi makyajı çıkarması ama aşırı yağlı his bırakıyordu birazda gözümü yakıyordu
●Kalyon oje temizleyici: çok hoş bi kokusu var ama bir süre sonra bayiyor insani. Ojeyi çıkarması iyi ama bir daha almam Parmexten daha cok memnun kaldım



●Diadermine arındırıcı peeling: kokusu kötü tanecikleri biraz rahatsız ediciydi peeling etkisi fena değildi
●Flormar Sheer Make up fondoten: bunu çok önceden almıştım satıcı kızın laflarına kanmistim o zamanlar bu kadar bilgim yok tabi cildimin yağlı olduğunu söyledim kuru ciktler için olanını vermiş üstelik sizim cilt tipinize uyumlu diyerek. Cilt rengimdende koyuydu hatirlayinca yine sinirlendim
●Oxygen Bubble Mask: Bu maskeler iki kullanımlık oluyor ben sadece birini kullandım temizlemesi çok güzel yüzümü yağlandirmadi çok güzel aydınlık bi görünüm verdi bunları depolayip düzenli olarak kullanmayı düşünüyorum



●Watsons kavun özlü duş jeli: Kokusunu başlarda beğendim ama sonradan çok bıktırdi bide kocaman kullan kullan bitmiyor yarısına kadar falan duş jeli olarak kullandım sonra el sabunu yaptık bitti bi daha almamm
●Air Wick oda kokusu:  Çok tatlı bi kokusu vardı kalıcılığı azdan ortaya doğru. Farklı çeşidini almayi düşünüyorum



●Bioblas yavaş uzayan saçlara özel şampuan: Bu ikinci kutuydu temizlemesini saclarima verdiği hissi seviyorum.  Öyle aman aman bi uzamatmasi yok ama hafif uzatma etkisi var. Uzun bir süre almam heralde
●Down Under Naturals argan yağlı sıvı saç kremi: Saçları kolay açıyor kokusu çok güzel ama fisfisli başlığı çok dandik hemen bozuldu  sadece benim başıma gelen bişey değilmiş bu başkalarıda yaşamış. nemlendirmesi fena değildi ama kalıcı olmuyordu. Down under urban care ile birleşti sanırım artık bu ambalajla satilmiyor yenisinide denemedim
●Watsons avokadolu saç maskesi: ben bunu saç kremi olarak kullanıyorum baya memnunum saçlarımı bununla toparladım diyebilirim. Şimdi ballisini aldim inşallah ondanda memnun kalırım



●Hops ıslak mendil: kokusu fena değil klasik bi ıslak mendildi
●Pure Flowers ıslak mendil: islakligi güzeldi kokusu fena değil

Vee sonunda ilk bitenler yazımın sonuna geldik bana biraz uzun geldi inşallah sıkılmamışsınızdır.
               
Hoşçakalıın :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
C vitamini ile saç açma yazımı okumak için tık tık
Önerdiğim kitaplara göz atmak için tık tık
Koyu kahveden küllü sarıya geçiş denemem için tık tık
Maybelline Affinitone 24H fondöten yorumlarım için tık tık
Garnier göz makyaj temizleyicisi yorumlarım için tık tık

2 yorum :

  1. yorumlarınızı çok gerçekçi buldum abartılmadan yazılmış. çoğu blogger ürünleri övüp duruyor alıyorum ve sonuç hayal kırıklığı... burda denediğim sizin yorumladığınız bazı ürünler var hepsinde ne hissettiysem aynen yazmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba böyle düşünmenize cok sevindim teşekkür ederim :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...