Merhabaa :)
Sizlere burada geçen bayram indiriminde Watsons'da yaşadığım sorunu anlatmıştım. Facebook sayfasından şikayetimi bildirmeme rağmen geri dönüş yapılmamıştı. Bugün kendi sitesinden tekrar şikayet ettim ve yaklaşık 1saat sonra sorunu yaşadığım mağazanın görevlisi beni aradı. İlgili bir şekilde yaşadığım sorunu dinledi.Kuponun geçersiz olduğunu söyleyen kişinin uyarılacağını, haklı olduğumu söyledi. Defalarca özür diledi ve mutlaka mağazaya tekrar gelmemi yüz yüze de bunu konuşabileceğimizi söyledi.
Şikayetimi paylaştığıma göre geri dönüp gönlümü almalarını paylaşmamak olmazdı. Kendilerine teşekkür ediyorum :)
9 Ağustos 2014 Cumartesi
Watsons şikayetime geri dönüş yapıldı !
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.