12 Ağustos 2014 Salı

Doğacı Hazır Kil Maskesi

Herkese merhabaa :)

dogaci kil maskesi blog
dogaci kil maskesi blog
Bu saatte bu ne yazısı diyebilirsiniz ama önümüzdeki birkaç gün yoğun olacağım bu yüzden vakit bulmuşken yazımı yazmak istedim.



Kil maskesinin faydalarını hepimiz biliyoruz özellikle yağlı ciltilere çok iyi geliyor. Bende bunu son zamanlarda sıkça duyduğumdan bir kil maskesi edinmek istedim. Ama çoğu kişinin uyguladığı yöntem olan  kili al suyla karıştır yüzüne uygula falan  bana çok zahmetli geldi ben daha pratik,elimin altında olan şeyleri seviyorum tamda bu sırada karşma Doğacı Hazır Kil Maskesi çıktı. İçeriğindeki E vitamini ve kayısı yağı da beni cezbeden şeyler oldu ve hemen sipariş verdim.



dogaci kil maskesi blog
dogaci kil maskesi blog


*Kayısı çekirdeği yağı,buğday yağı,üzüm çekirdeği yağı ve E vitamini içerir.
*Teninizdeki ışıltıyı yeniden canlandırarak gözeneklerde biriken 
yağı,tozu,sivilceleri ve siyah noktaları temizleyerek gözeneklerin açılıp nefes almasını sağlar. Cildi gerginleştirerek parlaklık ve canlılık verir.Cilde ipeksi bir yumuşaklık kazandırır ve besler.

Bunlar ürünün bize sunduğu vaatler.Bendeki sonuca gelirsek ;

Önce nasıl uyguladığımı anlatayım. Suyla ıslattığım cildime bi milktar alıp gözlerim ve dudaklarım açık kalacak şekilde yoğun bir tabaka halinde sürüyorum.Maske yüzümde tamemen kuruyup zor konuşur hale gelene kadar (15-20 dakika) bekliyorum. Sonrasında yüzümü ılık suyla yıkıyorum.

dogaci kil maskesi blog
dogaci kil maskesi blog




Öncelikle yüzümde gerçekten bi ferahlama ve dinlenme hissediyorum. İri gözeneklerim küçülüyor,lekelerimin rengi açılıyor. Ve bu maskenin en sevdiğim özelliği aktif sivilcelerimi kurutup küçültüyor. Gözenekleri küçültmesi ve lekelerin rengini açması malesef ertesi güne kayboluyor. O konularda kesin bir verim alabilmek için düzenli kullanmak gerekiyor bence. Ben düzenli kullanmadım, hem sıkılgan yapım hemde üşengeçliğim nedeniyle bazı zamanlar ard arda kullanıyorum bazı zamanlar bi köşeye atıp unutuyorum.


dogaci kil maskesi blog
dogaci kil maskesi blog

Ben bu maskeyi indirim zamanı hepsiburada'dan 6-7 liraya almıştım ama şimdi arattırdığımda bulamadım sanırım artık bu ürünü satmıyorlar.
 Kayısı Sepeti'nde 29,80 gibi abartı bir fiyata satılıyor.

1 yorum :

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...