9 Eylül 2014 Salı

Evde Saç Boyama/ Garnier Yoğun Bakır Kahve 6.45

Merhabaa :)

garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi
garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi 


Bu yazımda saçlarımı yavaş yavaş sarıya döndürmeye çalıştığımdan bahsetmiştim. Saçlarımı bir kez açtırdım yanmaması için çok fazla açılmadı ikinci açtırmaya kadar idare etmesi için küllü kumral boyanmasına karar verdik.Saçlarım açıldıktan sonra küllü kumrala boyandı fakat renk tam tutmadı. Tutması için kuaföre ikinci boyaya gidecektim ama saçlarımda çok turunculuk olduğu için yine küllü kumralın istediğim gibi tutmayacağına karar verdim ve ikinci boyaya gitmedim. Kendim geçici çözümler bularak bu bir ayı atlatmak istedim.



garnier yogun bakir kahve 6.45
garnier yogun bakir kahve 6.45



Bu sırada diplerim çıkmaya başladı ve boyamın rengi baya aktı hiç hoş bi renk olmadı.Soluk bakır gibi tuhaf bi renk oldu. İkinci açtırmaya kadar ne yapsam diye düşünmeye başladım. Kumral boyasam tutmaz,kızıl boyasam çok çabuk akıyor ve çirkin bi turuncu oluyor.En iyisi canlı bi bakırımsı kızılımsı bişeye boyayayım dedim ve bu rengi beğendim.

garnier yogun bakir kahve 6.45
garnier yogun bakir kahve 6.45


Boyayı hazırladıktan sonra gördüğünüz gibi lila bi renk oldu. Zaman geçtikçe bu renk koyu mor oldu. Bende bi telaş başladı bu ne biçim bi bakır acaba saçlarım mor mu olacak veya çok koyu kahverengi mi olacak diye :D  Bu sebepten dolayı boyayı saçlarımda 20-25 dakika tuttum ve yıkadım.

garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi
garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi 
Boyadan sonra.

 Çok şükür ki saçlarım mor veya koyu kahverengi olmadı :)Çok tatlı bakır kızıl birazda kahve karışımı bi renk çıktı ortaya. Saç rengimden biraz koyu oldu ama zaten bu tip renkler çok çabuk aktığı için ve c vitamini ile saç boyası kolayca akıtılabildiği için pek sorun etmedim.  ( c vitamini ile saç boyasını akıtma yazım için tık tık )Yaklaşık bir ay sonra saçlarımı açtıracağım ve o zamana kadar bu boya beni idare eder diye düşünüyorum.

garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi
garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi 
Boyadan önce

garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi

garnier yogun bakir kahve 6.45 sac boyasi 
Boyadan sonra.

Bu arada Garnier boyalarını çok beğeniyorum. Saçlarınıza sanki boya değilde maske yapmışssınız gibi bir sonuç alıyorsunuz. Koku harika,saçları çok güzel yumuşatıyor ve elektriklenmesinin önüne geçiyor. Fiyat açısından da çok uygun.

Siz bu markayı denediniz mi ?

3 yorum :

  1. bende öyle düşünüyorum benim de bir kuaför vakamdan sonra saçlarımı evde boyamam gerekti garnierin boyasını denedim çok hoş oldu saçlarım yanar falan diye biraz pimpiriklensemde çok güzel olmuştu:))
    bu renkde çok hoş durmuş sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Diğer boyalara göre yıpratma oranı çok az en sevdiğim yönlerinden biri de bu :)

      Sil
  2. Meraba uzun zaman olmuş bu boyaya boyayalı ama :) bende bu renge boyadım sonuç istemedigim bi renk çıktı. Resmen kızıl :( bu renkten nasıl kurtulabilirim. Daha açık bi renk istiyorum bu arada evde boyayacağım

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...