16 Eylül 2014 Salı

Günün Ojesi #4

Merhaba :)
Nail art konusunda oldukça acemiyim. Kendi kendime denemeler yaparak geliştirmeye çalışıyorum.Pek becerebildiğim söylenemez ama bugün ki denememi baya beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim :)



Öncelikle düz beyaz bi oje sürüyoruz. Ben Golden Rose 04 numaralı ojeyi kullandım.Bir kat benim için yeterli geldi ama iki kat uygulandığında daha pürüzsüz gözükecektir.

Daha sonra Rimmel London Rita Ora serisinin 873 breakfast in bed isimli ojesiyle tırnaklarımın uçlarını ters üçgen  şekli vererek boyadım. Çok tuhaf bi tanım oldu biliyorum ama bu tür şeyleri anlatmakta çok beceriksizim inşallah resimler aydınlatıcı olur :)







Kuruduktan sonra Avon'un tırnak stickerlarından yapıştırdım. (En küçük yıldızları)




İnşallah beğenmişsinizdir :)







7 yorum :

  1. Valla ben sinir krizlerinden sinir krizlerine koşuyorum oje sürerken. Daha doğrusu kurumasını beklerken. Büyük başarı sabrından dolayı seni tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum hsfksjlf Cupcake gibi olmuş çok şekerler :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :D kesinlikle benide çok sinir ediyor o bekleme süresi işkence gibi geliyor. O yüzden beyaz ojeyi tek kat sürdüm hatta :D Teşekkür ederim beğenmene sevindim :))

      Sil
    2. Bak sana bir sır vereyim. Flormar'ın mat beyazını kullan. Hem çok güzel duruyor hemde çabk kuruyor. Bide gratis'te bir ürün varmış. ayağına oje sür üzerine o kurutucuyu sür ayakkabı giy çık. O derece hızlı kurutuyomuş. Ondan da alabilirsin :D Tabi adını öğrenebilirsen :D

      Sil
    3. Hadi ya o nasıl bir kurutucuymuş öyle öğrenmem lazım onu :D Valla bu beyaz oje önerisi çok yerinde oldu çünkü elimdekiler artık kurumaya başladı yenilerini almayı düşünüyordum bende :D

      Sil
  2. Ah tatlim cok şeker olmuş tırnakların acemiyim desen de çok beğendim ben :) benim de şu ara çok tırnak tasarımı denemelerim var. Taslağımda da bir sürü duruyor. Ben hiç o yapışkanlı şekillerden kullanmadım, (yapışkanlı şekil diyorum, o derece yabancıyım düşün) ama bildiğin dikiş pulları ile enteresan denemeler yapmıslıgım var, tırnakta her şekil her tarz çok güzel duruyor bence :)) çok beğendim çalışmanı, devamını bekliyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimm beğenmene cokk sevindim :) bende pek kullanmıyordum onların üstüne parlatıcı surmezsen hemen kopuyorlar parlatici surunce de cok zor cikiyolar. Ama bunla yakistirdim kullaniyim dedim :) merakla bekliyorum o denemelerini en yakin zamanda paylasmalisin :)

      Sil
  3. pek tatliş olmuş :) Bu arada bloğunu takipteyim kendi sayfamda blog yazarlarına özel bir hediye veriyorum. Blog tasarımı , header şablon kişiye özel tasarlıyorum. Katılmak istersen
    http://www.ssdesignbutik.com/2014/09/blog-tasarimi-hediye.html
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...