4 Mart 2015 Çarşamba

Avon Ultra Sexy Edt Parfüm | Kokusu-Kalıcılığı Nasıl ?

Merhaba :)
Bugün Avon'un yeni çıkardığı Ultra Sexy Edt parfüm hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Belki almayı düşünenler vardır kokusu nasıl kalıcı mı diye merak ediyorsunuzdur.
Öncelikle şişesi ve o danteli çok tatlı. Zaten gören çoğu kişi bu yüzden almak istemiştir diye düşünüyorum :)

avon-ultra-sexy-edt-parfum-kokusu-kaliciligi-fiyati-nasil-kullananlar
avon-ultra-sexy-edt-parfum-kokusu-kaliciligi-fiyati-nasil-kullananlar


Avon bu kokuyu en seksi parfümünüz diye tanıtmış.
Çiçek,meyve ve odunsu kokuların birleşimiymiş ayrıca içerisinde amber de varmış.
Gerçekten de tarif etmesi zor ama bu üç kokunun birleşimi. Yani net bir koku belirtemiyorum bu parfüm için.
Aşırı yoğun, iç bayan bir koku değil ama çok temiz ferah bi koku da değil.
Çekici bir koku ama Avon'un dediği gibi en seksi parfümünüz değildir buna eminim.
Kalıcılığı nasıl diye sorarsanız orta karar. 2-3 saatte bir tazelemek gerekiyor.

Sevdim mi sevmedim mi kararsızım pek benim tarzım olmasa da kullanılmayacak kadar kötü bir koku değil, kullanırım diye düşünüyorum.

avon-ultra-sexy-edt-parfum-kokusu-kaliciligi-fiyati-nasil-kullananlar
avon-ultra-sexy-edt-parfum-kokusu-kaliciligi-fiyati-nasil-kullananlar

Avon ultra sexy edt parfümün katalog fiyatı 35 lira, ayrıca yanında 125 ml'lik duş jeli de hediye ediliyor.İlginizi çektiyse bi deneyebilirsiniz :)

20 yorum :

  1. bekarken avon temsilcisiydim lakin çok değişen şeyler olmuş ama ,içerik olarak amber çiçek meyve odundu olan parfümleri anımsadım evet çok fazla kalıcı olmamkla beraber en sexsi olmadığı kanısındayım bende sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden çok daha iyiydi diye hatırlıyorum ben de :/

      Sil
    2. Renk tonu ve kokusu hafif degismis degil mi ? Ve hic de guzel olmamis :/

      Sil
    3. Ya ben almak istiyorum ama karar veremedim nasıl kokusu

      Sil
  2. avon parfümlerini daha kalıcı yapsa kesinlikle içlerinde çok severek kullanacaklarım var =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok edt değil de edp parfümler çıkarmalılar daha kalıcı oluyor öyle :)

      Sil
  3. avonun kokularını bende sevıyorm ah bır de kalıcı olsa :) avondan alısverıs yapmayı dusunuyordum sanırım bu parfumu de sepete ekleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz kokuları beğeniyorsan denemelisin mutlaka kuzum :)

      Sil
  4. Nice perfume,Thanks for the review,haven't tried it but might try it sometimes may be.

    YanıtlaSil
  5. Şişesi cok güzel tabii kokusu tenden tene degisir denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım başka bir tende daha kalıcı olabilir :)

      Sil
  6. Yakınımda Avon satan bir temsilci olmadığı için Avon ürünlerinden baya bir uzağım :) Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. fire me up'la hemen hemen aynı kokusu var bir iki ton koku farkı varsa vardır. tene değil de kıyafete sıkıldığında yıkanana kadar kalıyor parfüm.

    YanıtlaSil
  8. Ben bunu nerden bulabilirim atasehirde acil cbp verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Ben bunu nerden bulabilirim atasehirde acil cbp verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  10. Parfüm hafif bir parfüm değil biraz ağır gibi o yüzden parfümle banyo yapmayın. Ben sabah evden çıkarken 2 fıs boynuma sıkıyodum ve akşama kadar kalıcı bi kokusu vardı. İnsan kokuyu alamaz ama karşımdaki insanlar hep parfümün kokusunun geldiğini söylerlerdi. Ve bence kokusu muhteşem. Duş jeli çok güzel kokuyor ama hiç kalıcı değil. Banyodan çıktığınızda koku gidiyor. :)

    YanıtlaSil
  11. http://avon.parfumler.gen.tr/
    burda dediğiniz ürünlerin kalıcılık ve farkedilirlik oylamalarına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Ben kokuyu beğendim fakat benlik bir koku değildi ben de şişesine vurulmustum ama kötü bir koku değil ben sevdim keşke içinde o odunsu kokular olmasaymıs odunsu koku sevmeyen biri olsam da yine de bence güzel yine alır mıyım maalesef hayır

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...