2 Mart 2015 Pazartesi

Alışveriş #17 | Kozmetikcim.com, Avon, Yves Rocher, Watsons

Merhabaa :)
Bugün, Kozmetikcim.com, Yves Rocher, Watsons ve Avon'dan yaptığım kozmetik-bakım alışverişlerimi paylaşacağım.
İlk olarak Kozmetikcim.com alışverişimden başlamak istiyorum.

kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi
kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi


Natur Vital mor şampuanı ne zamandır denemek istiyordum. Araştırmalarıma göre en uygun fiyat bu sitedeydi. 23-24 lira civarı diye hatırlıyorum.
Pastel'in 75 ve 138 numaralı ojelerini de siparişime ekledim. İnternetten baktığımda soldaki 75 numaralı oje gri gözüküyordu gelince biraz hayal kırıklığı yaşadım açıkçası :/ Sağdaki 138 numaralı oje ise koyu gri-koyu yeşil yansımalı çok güzel bir renk. Onu sevdim :)

Avon'un yeni katalogundan da bir alışveriş yaptım. 
Avon temsilciliğini bırakmayı düşünüyorum bu yüzden sevdiğim 2 parfümünü stokladım.

kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi
kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi

 İncandessence hem tatlı hem kremsi bir koku. İlk çanta boyunu kullanmıştım şimdi büyük boyunu aldım. Katalog fiyatı 35 lira civarıydı, roll-on da yanında 1 liraya geliyordu.

Little Black Dress, oryantel ve çiçeksi bir kokuya sahip. Bu parfümü de çok beğeniyorum.
Bunun da katalog fiyatı 35 lira civarı, roll-on da yanında 1 liraydı.

Ultra Sexy Edt, Avon'un yeni çıkardığı bir parfüm. Çiçeksi, meyveli ve odunsu kokulardan oluşuyormuş. Gerçekten bu üçünün karışımı bir koku. Çok yoğun, iç bayan türden değil. Ama öyle çok etkileyici bir koku da değil bana göre. Bunun da katalog fiyatı 35 lira civarı, duş jeli de yanında hediyeydi.

Gelelim Yves Rocher alışverişime;

kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi
kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi

Yves Rocher'de  kampanya vardı 60 liralık alışverişe 40 lira öde gibi bişey. Bir de alışverişinizin yanında roll-on veya oje veriliyordu.
Yves Rocher'nin blogumda daha yeni yorumladığım yulaflı şampuanını (tıklayarak okuyabilirsiniz) yedekledim.
Bir de o şampuanla birlikte kullanmak için yine yulaflı serinin saç maskesini aldım.
3ü 1 arada ıhlamurlu şampuan da denemek için aldığım bir ürün.
Hediye olarak roll-on seçtim ve bu gördüklerinize toplamda 40 lira civarı bir fiyat ödedim.
Yves Rocher sık sık bu tarz kampayalar yapıyor ve fiyatlar indirimsiz fiyat üzerinden hesaplanıyor bilginiz olsun.

Ve son olarak Watsons alışverişim;

kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi
kozmetikcimcom-avon-watsons-yves-rocher-alisverisi

Evdeki rimellerim bitmek üzere bu yüzden Rimmel London Scandaleyes Retro Glam maskara ve göz kalemi setini aldım. 17- 18 lira civarıydı fiyatı.
Watsons süt proteinli saç maskesinin hakkında baya iyi yorumlar okudum denemek için aldım. Umarım ben de memnun kalırım. Fiyatı:9,50
Watsons'ın lavantalı el sabununu daha önceden kullanıp sevmiştik, Duru duş jeli de 2.99'a geliyordu dayanamadım aldım :)

Benim Kozmetikcim.com, Avon, Yves Rocher ve Watsons'dan yaptığım alışverişlerim bunlardı. Arka planların farklı olmasının sebebi son iki resmi ilk aldığım gün çekmiştim ve bazılarını kullanmaya başladığım için tekrar çekemedim :)

17 yorum :

  1. Incandessence kokusuna bayılıyorum çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Little Black dress benim de favorim :-)güle güle kullan canım :-)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım özellikle natur vitalle ilgili yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum en kisa zamanda deneyip yazicam :)

      Sil
  4. avon ultra sexy kokusu kalıcımı bende alıp almamak konusunda kararsızım güle güle kullan canm bu arada her birini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bi kere denedim bileklerimde kokusu hafif hafif burnuma geliyordu ama yarin bu parfumu sıkıp birgün gecireyim kaliciligini ona göre söyliyim canim :)

      Sil
  5. Natur Vital'in mor şampuanından memnun kalacaksın diye düşünüyorum tatlım. Ben çok memnunum yani istediğim sonucu elde etmemi sağlamıştı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kuzum daha usengeclikten deneyemedim ama bugun bi deniyim :)

      Sil
  6. yeni sexy kokusu pek hoşuma gitmedi. Güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) çokta kötü değil ama abartıldığı kadar etkileyici de bulmadım :)

      Sil
  7. Merhaba :) tamam geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  8. Ben kozmetikcim.com dan sipariş vercem ama güvenemedim siz nasıl buldunuz bu siteyi ürünler elinize kaç günde ulaştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş zaman olduğu için net hatırlamıyorum ama 1 haftayı geçmemişti bir sorun yaşamadım

      Sil
  9. Ucuz Kozmetik  Çok güzel bir yazı eline sağlık ürünler bir harika

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...