2 Ağustos 2016 Salı

Seyahat Çantamda Ne Var? | Bakım

Herkese merhaba :)
Birkaç günlüğüne Ankara'ya gitmem gerekiyor. Bu seyahat için çantama hangi bakım ürünlerini alıyorum sizlerle paylaşmak istedim. Ürün yorumlarımla anlatacağım için aşırı uzun olmaması adına makyaj ürünlerimi farklı bir yazıda paylaşacağım.

seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir
seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir


Çok eşya taşımayı sevmediğim için gerçekten kullanacağıma emin olduğum, ihtiyacım olan ürünleri aldım.

seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir
seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir

Soskin'in bu güneş kremini cilt bakım rutinimde uzun uzun anlatmıştım. Hafif yapılı ama aynı zamanda nemlendirmesi yüksek bir krem o yüzden çok seviyorum. Bioderma'nın bu makyaj temizleme suyunu cilt makyajında sevsem de rimeli iyi temizlemiyor. Ama göz makyajım için ikinci bir ürün taşımaktansa bununla idare edebileceğimi düşündüm. En sağdaki minik şişede ise Diadermine'in karma ciltler için temizleme jeli var. 

seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir
seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir

Rexona'nın bu roll-onu vaad ettiği gibi 48 saat korumasa da günü kurtarıyor. Özellikle kokusunu seviyorum ve uzun süre hissedebiliyorum.
Body Shop Fuji Green Tea duş jeli ise sadece boyutundan dolayı yanıma aldığım bir ürün. Kokusunu fazla sevemedim. Daha ferah ve doğal bir koku bekliyordum ama erkek parfümünü andırıyor.
DKNY Fresh Blossom Edt, bu aralar severek kullandığım parfümüm. Yaza çok uygun genç ve ferah bir kokusu var, asla bunaltmıyor.

seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir
seyahat-bakim-cantamda-ne-var-yanimizda-goturulmesi-gereken-urunler-nelerdir

Minik şişeye şampuanımı koydum. Bioblas'ın boyalı saçlar için olanını kullanıyorum şuan. John Frieda'nın bu ürünü aslında saç diplerine hacim verme amaçlı bir sprey ama bence kesinlikle saç diplerinize sıkmayın çok yağlı ve yapış yapış gösteriyor. Normal sabitleme spreyi olarak kullanıyorum ben. Pantene saç maskesinden de eskisi kadar memnun olmasam da idare ediyor. Ve Elseve saç yağı, birkaç yıldır sürekli kullanıyorum saçlarımdaki etkisini seviyorum.


Benim seyahat çantamdaki bakım ürünlerim bunlardı. Aralarından kullandıklarınız var mı?



25 yorum :

  1. Elseve saç yağını bu aralar çok severek kullanıyorum ben de. Hem uygulaması pratik hem de saç uçlarıma çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Elseve saç bakım yağını seneler önce aldım hala kullanıyorum, çok bereketliymiş :)

    YanıtlaSil
  3. Elseve saç yağını bende almak istiyorum not aldım onu :)

    YanıtlaSil
  4. Bioderma beni her zaman favorim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Bloğunuzu yeni keşfettim. Beni de aranıza alırmısınız :) Takibe aldım sizi. Ürünleriniz ayrı bir güzel. Bioderma benim favorim fakat garnieri eş değer gördüğüm için en çok onu kullanmaktayım :)
    http://hbidnyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz yazilari cok seviyorum, emegine saglik :)

    YanıtlaSil
  8. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkürler, blogumu takip ederseniz sevinirim https://hastaliktakip.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Saç, güzellik ve makyaj ürünlerini bulabileceğiniz LookinWell.com sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Ben çok memnun kaldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Witivelittly30 Mart 2017 11:38

    Oh feel free to do it for your blog, if you want to ^^ I know, before it was different but I really liked it and I wanted to write it, it was fun :) At this place, you can see more fashion things.

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten farklı bir çanta :D moda dediğimiz zaman aklımıza ilk gelen iki şey bir makyaj diğeri ise saç sizde hepsi mevcut. Başarılı bir paylaşım olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Olmazsa olmazlar diyorsun yani :D

    YanıtlaSil
  14. çok hoş bir yazı olmuş, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Yeni açtığım kişisel bloğuma desteğinizi ve önerinizi bekliyorum! Sevgiler.B
    www.benirva.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  16. Sacimi rengini acmak icin bakarken buralara gelmisim☺selam

    YanıtlaSil
  17. Sacimi nasil uzatirim ona bakiyordum kendimi burda buldum😊

    YanıtlaSil
  18. Emeğinize sağlık. güzel ürünler.

    YanıtlaSil
  19. I also have my own set of cosmetics when traveling, which I always take with me. If I go to the mountains in winter, I take warm woolen socks so that my feet don't get cold.

    YanıtlaSil
  20. size firmamızdan parfüm göndersek linkli tanıtım makalesi yazar mısınız
    albertosego markamız

    0553 394 71 71 whatsapp..

    whatsaptan yazınca sitenizin adresini bize belirterek iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...